مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از دریافت وام یک میلیون تومانی توسط ۸۰ درصد یارانه بگیران درخراسان جنوبی خبر داد.

اشرفی مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: از مجموع ۲۴۰ هزار یارانه بگیر استان تا کنون ۱۹۱هزار سرپرست خانوار موفق به دریافت تسهیلات وام یک میلیون تومانی شده اند.

او افزود: تا کنون تعداد ۱۹۱ هزار سرپرست خانوار در استان موفق به دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی حمایت دولت در شرایط کرونا شده اند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد : در حال حاضر ۲۴۰ هزار خانوار در استان یارانه دریافت می‌کنند که حدود ۸۰ درصد این افراد توانسته اند تا کنون از تسهیلات یک میلیونی حمایتی دولت بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید:دریافت وام یک میلیون تومانی توسط ۱۰۰ هزار سرپرست خانوار در خراسان جنوبی


او بیان کرد:برابر اعلام توسط سخنگویی ستاد حمایتی کرونا تا ۱۰ خرداد سرپرستان خانوار فرصت دارند از این وام بهرمند شوند.

گفتنی است ۱۳ رشته شغلی، نیز که  از سوی کارگروه اقتصادی کرونا معرفی شده اند، مشمول بهره مندی از تسهیلات کارفرمایی و خویش فرمایی کرونا هستند.

کارفرمایانی که نیرو‌های خود را تعدیل نکرده و برای سال ۹۹ با آن‌ها قرارداد بسته باشند، از سال گذشته تا کنون در همین مشاغل فعال بوده باشند، حق بیمه کارفرمایی یا خویش فرمایی پرداخت کرده باشند و کارگران واحد از بیمه بیکاری استفاده نکرده باشند می‌توانند جهت بهره مندی از تسهیلات کارفرمایی اقدام کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.