نویر تا سال ۲۰۲۳ قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه بایرن مونیخ تمدید کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مانوئل نویر دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از مذاکرات فراوان با مسئولان این باشگاه، قرار داد خود را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

پیش از این خبر‌هایی از جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید و حتی صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت این بازیکن به تیم سابقش یعنی تیم فوتبال شالکه مطرح بود.

با توجه به سن این بازیکن (۳۴ سال)، شاید این آخرین قرارداد او در دوران فوتبال حرفه‌ای اش باشد. احتمالا او تا ۳۷ سالگی در تیم بایرن مونیخ می ماند و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اخیرا با موفقیت‌های مارک آندره ترشتگن در تیم فوتبال بارسلونا، موقعیت او در تیم ملی هم به خطر افتاده است و احتمال خداحافظی او از تیم ملی فوتبال آلمان نیز مطرح شده است.

مدیر باشگاه بایرن مونیخ در اینباره توضیح داد: باشگاه بسیار خوشحال است که مانوئل قرارداد خود را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تمدید کرد. مانوئل بهترین دروازه بان جهان و کاپیتان ما است.

مانوئل نویر هم در این خصوص گفت: در طول هفته‌های تعطیل برای همه گیر شدن کورون ویروس، من نمی‌خواستم تصمیمی بگیرم، زیرا هیچ کس نمی‌دانست که آیا، چه موقع و چگونه فوتبال بوندس لیگا ادامه خواهد یافت. 

وی ادامه داد: ادامه کار با مربی دروازه بان ما تونی تاپالوویچ برای من مهم بود. اکنون این مسئله برطرف شده است، من با خوش بینی به آینده نگاه می‌کنم. من در بایرن بسیار راحت و در خانه هستم. FC Bayern یکی از برترین باشگاه‌های فوتبال اروپا است.

لازم به ذکر است نویر در تابستان ۲۰۱۱ به بایرن پیوست و از آن زمان تاکنون ۴ بار به بهترین دروازه بان جهان رای داده است. در سال ۲۰۱۴، او به عنوان ورزشکار اروپا و جهان انتخاب شد. وی تاکنون هفت قهرمانی در بوندس لیگا، پنج جام DFB، لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان بخشی از سه گانه در سال ۲۰۱۳ و جام جهانی باشگاه‌ها بدست آورده است. او همچنین در سال ۲۰۱۴ با آلمان در جام جهانی قهرمان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار