برنامه مثبت گزارش ورزشی/ از درخشش خیره کننده باواریایی‌ها در لیگ قهرمانان تا معجزه «اوزه بیو» در جام جهانی ۱۹۶۶

برنامه مثبت گزارش ورزشی از ساعت ۱۶:۵۲ دقیقه امروز برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه امروز درباره بوندسلیگا و نظر سنجی آن در خصوص پُر طرفدارترین تیم حاضر در این رقابت‌ها بود. بایرن مونیخ، بورسیا دورتموند و سایر تیم‌ها گزینه‌های این نظر سنجی بودند.

خلاصه دیدار تیم‌های اسپانیا و شوروی در یورو ۱۹۶۴ پخش شد. این دوره از رقابت‌ها در اسپانیا و با حضور ۴ تیم برگزار و در بازی‌های مرحله نیمه نهایی اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک مجارستان را شکست داد و شوروی با ۳ گل از سد دانمارک گذشت.

اسپانیا در دیدار فینال موفق شد با نتیجه ۲ بر یک شوروی را شکست دهد و قهرمان دومین دوره یورو شود.

جام جهانی ۱۹۶۶ انگلستان دیگر سوژه برنامه امروز بود. در کلیپی که راجع به این رقابت‌ها پخش شد، به پیروزی پرتغال برابر تیم‌های برزیل و کره شمالی که با درخشش اوزه بیو رقم خورد، پرداخته شد. در دیدار پرتغال برابر کره شمالی، قرمزپوشان با ۳ گل از حریف آسیایی خود عقب افتادند، اما «اوزه بیو» موفق شد ۴ بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کند و یک پاس گل دهد تا یکی از خاطره انگیز‌ترین کامبک‌های تاریخ جام‌های جهانی رقم بخورد.

نتایج بازی‌های روز گذشته بوندسلیگا و برنامه بازی‌های امروز و فردای این رقابت‌ها نیز مرور شد.

خطوط میانی تیم‌های بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیگ به ترتیب به عنوان برترین خط‌های میانی بوندسلیگا معرفی شدند.

آیتم بعدی درباره عملکرد قابل قبول بایرن مونیخ در فصل جاری لیگ قهرمانان بود. باواریایی‌ها فصل گذشته در مرحله یک هشتم برابر لیورپول حذف شدند، اما از ۷ بازی این فصل خود ۷ پیروزی به دست آوردند و ۲۷ بار دروازه حریفان را باز کردند.

پیروزی‌های پُرگل بایرن مونیخ برابر تاتنهام و چلسی و مصاحبه با سرژ گنابری، بازیکن این تیم از دیگر سوژه‌های این بخش بود.

بخش بعدی برنامه به بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۴ اختصاص داشت که رئال مادرید با تک گل زین الدین زیدان به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شد.

پس از آن، خلاصه‌ای از دیدار بایرن مونیخ برابر والنسیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۰ پخش شد. والنسیا در دقیقه سوم توسط مندتا از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. در ادامه باواریایی‌ها شانس به ثمر رساندن گل اول را داشتند، اما دروازه‌بان حریف توپ را مهار کرد. با این حال بار دیگر داور برای بایرن مونیخ پنالتی گرفت که استفان افنبرگ آن را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱_۱ مساوی شود.

در ادامه این مسابقه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. بایرن مونیخ با درخشش اولیورکان در ضربات پنالتی به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.

برنامه امروز به برترین گلزنان فصل جاری بوندسلیگا پرداخت. رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که ۲۳ گل در ۲۵ مسابقه به ثمر رسانده و ۲۰۴۲ دقیقه برای تیمش به میدان رفته، برترین گلزن بوندسلیگا است و پس از او تیمو ورنر مهاجم لایپزیگ با ۲۱ گل زده در ۲۵ بازی در رده دوم قرار دارد.

همچنین ترکیبی متشکل از ۱۱ بازیکن سابق بوندسلیگا نمایش داده شد که بازیکنانی همچون ترشتگن، اوزیل، سانه، اوبامیانگ و کروس در آن حضور داشتند.

آیتم بعدی برنامه به بازیکن کامل از دید زولا بازیکن اسبق بارسلونا اختصاص داشت و او به ترتیب از زین الدین زیدان، دیگو مارادونا، فرانچسکو توتی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان برترین بازیکنان در استفاده از پای راست، پای چپ، دید و هوش بالا، تکنیک و قدرت شوتزنی نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.