محمود الزهار: مقاومت با شهادت سردار سلیمانی قدرتمندتر می‌شود

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی گفت شهادت سردار سلیمانی قدرت مقاومت را بیشتر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی العالم به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اقداماتی که برخی کشور‌ها با اشغالگران رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند، تنها عادی سازی نیست بلکه خیانت به اسلام است.

محمود الزهار افزود: مسئله فلسطین مرتبط با هیچ شخص یا حزبی نیست بلکه یک اندیشه و یک عقیده است. تا زمانی که ما به کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) پایبند باشیم مورد توجه و امداد خدا قرار خواهیم داشت. بی تردید شهید قاسم سلیمانی از مقاومت حمایت کرد و مطمئنا کسانی که به هدایت دعوت می‌کنند، پاداش الهی نصیب آن‌ها خواهد شد به این معنا که اگر قاسم سلیمانی یک دلار به مقاومت کمک کرده باشد و آن یک دلار در راه خدا مورد استفاده قرار بگیرد و این یک دلار سود و ثمری داشته باشد مطمئنا قاسم سلیمانی از اجر آن بهره مند خواهد شد.

او گفت: حرکت مقاومت با شهادت شیخ احمد یاسین یا قاسم سلیمانی یا عبدالعزیز رنتیسی یا فتحی شقاقی یا دیگران متوقف نخواهد شد. این شهدا، بذری را کاشتند و این عمل آن‌ها میوه خواهد داد و ما نتیجه آن را برداشت خواهیم کرد و آن زمان آن‌ها هم نزد خدای متعال در بهشت اجر و پاداش دریافت خواهند کرد. شهادت سلیمانی، سرعت و قدرت مقاومت را بیشتر کرد و خون شهدا همه گزینه‌های دیگر به جز اسلام را خنثی کرده است.

محمود الزهار همچنین تاکید کرد: نبرد بین جبهه خیر و جبهه شر ادامه خواهد داشت، ولی مطمئنا پیروزی برای جبهه خیر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار