توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در شیراز

فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز از توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی در منطقه شرق شیراز توسط بسیجیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و روز قدس، اظهار داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص کمک به محرومان، بسیجیان نسبت به این موضوع پیش قدم شده ویکسری ازاقدامات به جا و قابل تحسین انجام دادند.

او با اشاره به اینکه رزمایش کمک های مومنانه در شیرازبا پیشقدمی بسیجیان وخیرین به بهترین شکل انجام گرفت، ادامه داد: این رزمایش بامحوریت بسته بندی وتوزیع اقلام معیشتی برای خانوادهای محروم ونیازمند از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شد وتا به حال ادامه دارد.

سرهنگ خسروانی ادامه داد: ۲۴ هزاربسته معیشتی در شرق شیرازتوسط بسیجیان در بین خانواده‌های مبتلا به کرونا و خانواده‌های نیازمندی که از این شرایط آسیب دیده بودند، توزیع شد.

فرمانده سپاه احمد ابن موسی شیراز با تاکید براینکه این رزمایش بزرگ مومنانه با همکاری سازمان‌ها، گروه‌های جهادی و خیرین انجام شد، بیان داشت: درکنار این رزمایش بزرگ فعالیت¬های فرهنگی، تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز انجام گرفت.

خسروانی با اشاره به اینکه امروز آخرین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با حضور بسیجیان وگروه‌های جهادی صورت گرفت، خاطر نشان کرد: امروز ۱ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های محروم شرق شیراز توزیع شد.

اودر پایان با تشکر از خیرین، گروه‌های جهادی، سازمان¬ها، بسیجیان و تمام کسانی که در این رزمایش بزرگ، سپاه را یاری کردند گفت: ۱۸۰ میلیون ریال هم با کمک خیرین برای اجاره خانه و مغازه¬های آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار