توزیع ۱۷ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان زنجانی

از ابتدای ماه مبارک رمضان باهمت خیران، کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته سبد غذایی در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر توزیع‌شده است.

توزیع ۱۷ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان زنجانیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این هفته استان گفت:در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر اقشار نیازمند بارعایت عزت‌نفس و کرامت انسانی آن‌ها توزیع‌شده است.
 
صفری افزود: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، قند تشکر و سایر نیاز‌های نیازمندان بوده که در ایام ماه مبارک رمضان بین خانواده‌ها توزیع‌شده وتاپایان ماه مبارک نیز ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان به ارزش ریالی هر یک از این بسته‌های معیشتی اشاره کردوافزود:ارزش ریالی هریک از بسته‌های اهدایی به خانواده‌ها به‌طور میانگین یک‌میلیون و ۵۰۰ ریال بوده وبرای تأمین این اقلام ۲۳ میلیارد ۲۲۸ میلیون ریال توسط کمیته امداد، خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

صفری در پایان، از مردم نیک‌اندیش استان برای پیوستن به «رزمایش همدلی برای ایران همدل» از طریق شماره‌گیری کد #۰۲۴*۸۸۷۷* ویاشماره کارت ۰۳۷۴-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای کمک به نیازمندان دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.