آمادگی سه طرح سالم سازی آستارا برای استفاده گردشگران

فرماندار آستارا از آمادگی سه طرح سالم سازی ساحل دریای خزر، برای استفاده گردشگران در تعطیلات عید فطر و فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسن رستم زاد ،فرماندار آستاراگفت: طرح‌های سالمسازی از اول خرداد ماه بازگشایی می‌شوند و نیرو‌های امدادرسان از هشت صبح تا ۲۰ شب در محدوده طرح‌ها مستقر باشند.

او افزود: نیروی انتظامی و اعضای کمیته‌های ۱۹ گانه ستاد ساماندهی سواحل، ۲۴ نقطه خطرآفرین نوار ساحلی را کنترل خواهند کرد و از ورود مسافر به این نقاط، برای پیشگیری از غرق شدگی جلوگیری خواهد شد.

فرماندار آستاراگفت: ۳۰ ناجی اعلامی اداره ورزش و جوانان در نوار ساحلی مستقر می‌شوند و حقوق آن‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید به موقع پرداخت خواهد شد.

حسن رستم زادافزود: در حریم قانونی ساحل نباید ساخت و ساز شود و از این ظرفیت باید برای طرح‌های آبزی پروری و دهکده توریستی استفاده کنیم و بهره مندی از سرمایه بخش خصوصی در این حوزه ضروری است.

جواد معیتی،شهردار آستارا  گفت: طرح سالم سازی سفیر امید این شهر به مساحت حدود ۱۳ هکتار راه اندازی شده و برای توسعه و تجهیز شناگاه‌های آن، حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 اوافزود: تجهیز شناگاه مردانه، سالن آمفی تئاتر روباز و ایجاد استخر کودکان در طرح سفیر امید در دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا آغاز فصل تابستان انجام شود.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: عید فطر ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.