پزشک سپاهان: جواب تست کرونای اعضای تیم ما منفی است

عباس ربیعی گفت: جواب تست کرونای اعضای تیم فوتبال سپاهان را دریافت کردیم که همگی این تست‌ها منفی هستند.

پزشک سپاهان: جواب تست کرونای اعضای تیم ما منفی استعباس ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طبق برنامه ما روز گذشته از همه اعضای تیم تست کرونا گرفتیم که امروز جواب تست‌ها در اختیارمان قرار گرفت که خدا را شکر هیچ کدام از  تست‌ها مثبت نیست و  علائمی از این ویروس در اعضای تیم ما مشاهده نشده است.  

ربیعی درباره اظهارات خلیلیان مبنی بر اینکه تست کرونا  ۲ بازیکن لیگ برتری مثبت اعلام شد، گفت: منظور خلیلیان این بوده است که تست PCR این ۲ بازیکن منفی بوده است، اما IGG مثبت بوده است و این موضوع ارزش بالینی ندارد چرا که آن‌ها با ویروس کرونا برخورد داشتند، اما اکنون خوب شدند و مشکلی ندارند.  

پزشک سپاهان درباره پروتکل بهداشتی برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال گفت: طبق پروتکل بهداشتی یک ناظر وزارت بهداشت برای مجموعه‌های ورزشی تعیین می‌شود و جلسه‌ای با ناظر خواهیم داشت تا مسائل مختلف را بحث و بررسی کنیم. البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سختی‌های خاص خود را دارد که با همکاری همه باشگاه‌های لیگ برتری قابل اجرا می‌شود. به هر حال پروتکل برای سلامتی تیم‌ها طراحی شده است، اما رعایت این دستورالعمل از لحاظ  تاکنیکی و فنی بر روی  تیم‌ها تاثیر می‌گذارد و طبق آن باید یک مربی در کنار سرمربی تیم روی نیمکت فنی بنشیند و  تعداد افراد  حاضر در جلسه آنالیز بازی‌ها هم باید محدود  باشد.


بیشتر بخوانید: سپاهانی‌ها تست کرونا دادند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار