مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

اجرای پروتکل‌های بهداشتی شرط بازگشایی میهمان پذیر‌های اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در صورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی میهمان پذیر‌های استان بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در نشست با مدیران میهمان‌پذیر‌های شهرستان اردبیل گفت: در صورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا میهمان‌پذیر‌های استان مجوز فعالیت خواهند داشت.

او افزود: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و احتمال حضور گردشگران در اردبیل فعالیت این میهمان‌پذیر‌ها می‌تواند در ساماندهی گردشگران موثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اکیپ‌های نظارتی متشکل از معاونت گردشگری، انجمن صنفی مراکز اقامتی و علوم پزشکی به صورت مستمر و روزانه در چندین نوبت از این مراکز بازدید خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف و یا موارد مشکوک برخورد قانونی به آن‌ها انجام شده و پلمب خواهند شد.

فلاحی با اشاره به ضرورت اجرای این پروتکل‌ها بیان کرد: حفظ سلامت گردشگران باید در اولویت قرار گیرد و هر گونه سهل‌انگاری در این زمینه عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

او افزود: با دریافت مجوز از سوی ستاد ملی پیشگیری از کرونا در روز‌های گذشته شاهد بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان بودیم که تاکنون در این زمینه با مشکلی مواجه نبودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برخورد با واحد‌های اقامتی، هتل‌ها و میهمان‌پذیر‌های متخلف در سطح استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری همه‌جانبه این مراکز و رعایت تمامی پروتکل‌های ابلاغی باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.