آرامش نسبی جو و دریا/ گرما همچنان ادامه دارد

پیش‌بینی‌های هواشناسی استان بوشهر نشان دهنده ادامه هوای گرم و به نسبت مرطوب در استان است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های جوی نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در بیشتر نقاط استان در امروز و روز‌های آینده است. در این مدت در استان هوایی گرم و به نسبت مرطوب گاهی همراه با غبار محلی و مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

زهرا راستگو افزود: همچنین در ساعاتی از امروز احتمال افزایش ابر و گاهی وزش باد در ارتفاعات شرقی استان وجود دارد.

او آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری گاهی همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی، در ساعاتی از روز در مناطق مرتفع شرقی استان همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌‎بینی کرد.

این کارشناس هواشناسی افزود: جهت وزش باد امروز بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، و امشب و فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو، ارتفاع موج را ۳۰ تا ۶۰ گاهی ۹۰ سانتیمتر اعلام کرد و گفت:  فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۲۷ بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۰۶، جزر دوم ساعت ۱۵:۲۸ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۰ است.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم، برازجان و خورموج با دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین شهر‌ها بوده‌اند و جم با ۲۲ درجه سانتیگراد کم‌ترین دما را داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.