جهش سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در دو ماه ابتدای سال ۹۹ حجم سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی  در بازدید از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مانه و سملقان افزود: در دوماه ابتدای سال ۹۹ تعداد ۷۰ قرارداد احداث واحد صنعتی به مساحت ۲۶ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی منعقد شد.

وحدت به رشد ۵۸ درصدی انعقاد قرارداد‌های صنعتی در این دو ماه نسبت به کل سال گذشته، اشاره کرد و افزود: در کل سال ۹۸ تعداد ۶۲ قرارداد احداث واحدصنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد منعقد شد که در مقایسه با دوماه ابتدای سال ۹۹، رشد چشمگیری را شاهدیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: عدم افزایش قیمت زمین تا پایان اردیبهشت ماه امسال و واگذاری خدمات الکترونیکی و غیرحضوری از عوامل این افزایش می‌باشد.

وحدت ادامه داد: این واگذاری‌های زمین در کلیه شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان انجام شده است.

او در بازدید از ۳ واحد صنعتی در شهرک صنعتی مانه و سملقان افزود: شهرک صنعتی مانه و سملقان مکان مناسبی جهت استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی میباشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از واحد‌های صنعتی پوشاک، تولید بستنی و گلخانه صنعتی فعال در شهرک صنعتی مانه و سملقان بازدید کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.