گام های محکم کرونا در استان فارس/شهروندان هوشیار باشند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تعداد مبتلایان کرونا در استان فارس به ۵ هزار و ۲۴۸ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از هزار و ۶۷۲ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید۱۹ در سطح استان، ۶۹ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۵ هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است.

او در خصوص موارد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: از تعداد ۶۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شیراز ۴۵ مورد؛ کازرون، فیروزآباد و زرقان هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و مابقی مبتلایان به دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان فارس گزارش شده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان، ۱۰۴ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادند.

همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بستری در بیمارستان و ایزوله خانگی استان فارس را نیز ۴ هزار و ۴۱۵ نفر اعلام کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تاکید بر رعایت خودمراقبتی و بهداشت فردی، توصیه کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر، مردم استان فارس با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی، سلامتی را به خود، خانواده و جامعه هدیه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار