توزیع ۵ هزار بسته غذایی در بین محرومین رودبار

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مرحله دوم کمک مومنانه، ۵ هزار بسته غذایی به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین محرومین و نیازمندان رودبار توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بنا با فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور با هدف کمک به افرادی که از نظر شغلی و معیشت در دوران شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند تشکیل شد.

او افزود: ما نیز بنا به فرمان رهبر انقلاب اسلامی این قرارگاه را در کرمان تشکیل دادیم و توانستیم در این مدت اقدامات خوبی را در مرکز استان و شهرستان‌ها در زمینه خدمت رسانی به این افراد انجام دهیم.

سردار معروفی گفت: امروز به کمک سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، کمیته امداد، ستاد اجرایی امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین ۵ هزار بسته غذایی تهیه شده است که ۲ هزار بسته متعلق به بنیاد مستضعفان و ۳ هزار بسته متعلق به سپاه پاسدارن، بسیج مستضعفین و خیرین است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است، افزود: در این زمینه مددجویان کمیته امداد راهم در نظر گرفتیم و از این تعداد ۵۰۰ بسته در بین مددجویان کمیته امداد شهر رودبار و ۵۰۰ بسته در بین مددجویان کمیته امداد زهکلوت توزیع می‌شود.

سردار معروفی با بیان اینکه این کمک‌ها ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مرحله سوم کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطر، روز قدس و پیروزی و آزاد سازی خرمشهر با پیش بینی ۳۶ هزار بسته اجرا خواهد شد.

او افزود: این کمک‌ها در همه‌ی زمینه‌ها به ویژه تهیه جهیزیه و آب شرب روستا‌ها در مناطق جنوبی استان ادامه خواهد داشت.

در ادامه حجت الاسلام عباس گروهی امام جمعه شهر رودبار با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی فردی حکیم است، گفت: پس از فرمان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی به منظور همدردی و کمک به مردم محروم کشور نهضتی در سراسر کشور تشکیل شد که امروز شاهد اقدامات آن در استان کرمان و منطقه رودبار هستیم.

او افزود: مردم شهر رودبار به دلیل محرومیت منطقه، بروز سیل و شیوع ویروس کرونا از نظر معیشتی و شغلی مشکلاتی دارند که این کمک‌ها بخشی از این مشکلات را حل می‌کند.

حجت الاسلام گروهی ضمن تشکر از سپاه و بنیاد مستضعان، افزود: سپاه نه تنها در شرایط فعلی بلکه پیش از آن و در زمان وقوع سیل کمک‌های زیادی در زمینه ساخت و ساز، توزیع لوازم خانگی، توزیع مواد غذایی و مواد ضدعفونی کننده به مردم محروم این منطقه کرده است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار