اعمال محدودیت ترافیکی در محور اردبیل - آستارا/ ۵۰ تیم در محور‌های مواصلاتی اردبیل مستقر می‌شود

رئیس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات عید سعید فطر از روز شنبه هفته آینده در استان اردبیل خبر داد.

سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پلیس راه استان اردبیل همه ساله برای تعطیلات طول سال برنامه‌های ویژه ترافیکی دارند و امسال نیز برای عید سعید فطر از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده تمهیدات ویژه‌ای برای تسهیل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ویژه در محور اردبیل آستارا اعمال خواهد کرد.

او بیان کرد: پلیس راه استان اردبیل با استقرار ۵۰ تیم در محور‌های مواصلاتی و نقاط حادثه خیز استان خدمات مناسبی برای مسافران در روز‌های تعطیلات عید سعید فطر ارائه خواهد داد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در طول تعطیلات عید فطر با رعایت فاصله گذاری برای کلیه محور‌های مواصلاتی استان هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی ایجاد نشده است تصریح کرد: به استثناء محور اردبیل آستارا که از صبح شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

صفوی بیان کرد: این محدودیت‌ها فقط برای وسایط نقلیه سنگین به استثناء خودرو‌های حامل مواد غذایی و فاسد شدنی در محور اردبیل آستارا در طول تعطیلات عید سعید فطر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار