هواپیمای جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی در الحدیده سرنگون شد

یگان پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند هواپیمای جنگنده و جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در الحدیده سرنگون کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته پایگاه اینترنتی البناء، یک منبع آگاه نظامی در دولت صنعا از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگنده و جاسوسی ائتلاف (متجاوز) سعودی در منطقه کیلومتر ۱۶ شرق شهر الحدیده در غرب یمن خبر داد.

به گفته این منبع، نیرو‌های ائتلاف سعودی مناطق تحت کنترل ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این استان را ده‌ها بار هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

این منبع نظامی گفت هواپیما‌های جاسوسی و جنگی ائتلاف در حریم هوایی منطقه الفازه از توابع التحیتا و حیس در جنوب الحدیده به پرواز درآمدند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی ۲۷ بار، منطقه المرازیق از توابع منطقه مرزی خب و الشعف در شرق استان الجوف در شرق این کشور را هدف قرار دادند. جنگنده‌های سعودی همچنین به مناطق صرواح و مجزر در استان مأرب حمله کردند.

همزمان رویارویی‌های خشونت آمیز بین نیرو‌های دولت صنعا و نیرو‌های عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور (فراری و مستعفی) یمن با استفاده از تسلیحات سنگین و نیمه سنگین ادامه داشت. همچنین منطقه قانیه در شمال شرق استان البیضاء عرصه درگیری‌های دیگری بین دو طرف بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار