ظرفیت‌های طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه مطلوب است

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اکثر واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکز استان احداث می‌شود، گفت: ظرفیت‌های مطلوبی به منظور اجرای این طرح در کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند در بازدید از زمین‌های در نظر گرفته شده گفت: تاکنون چهار پیمانکار به منظور احداث واحد‌های طرح ملی مسکن پای کار آمده اند و به زودی روند احداث این طرح آغاز می‌شود.

او طرح اقدام ملی مسکن را فرصت مناسبی برای اشتغال زایی و رونق اقتصادی در کرمانشاه دانست و گفت: شرایط مطلوبی برای متقاضیان و سرمایه‌گذاران در طرح اقدام ملی مسکن دیده شده است.

استاندار کرمانشاه با اینکه بنیاد تعاون شهرداری کرمانشاه به زودی احداث هزار و ۳۰۰ واحد را در میدان امام حسین (ع) آغاز خواهد کرد، افزود: همچنین بنیاد تعاون فرهنگیان ساخت ۲ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار دارد.

بازوند بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام نیز ساخت یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح را به زودی آغاز خواهد کرد که روند فروش واحد‌ها را این ستاد انجام می‌دهد.

استاندار کرمانشاه گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی را نیز برای ارتش پیش بینی کرده ایم که تاکنون روند احداث بخشی از آن آغاز شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آریا
۱۳:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما تشکیل پرونده دادیم ولی هیچ خبری نیس ،معلومم نیس کجا میخان این واحدها بسازن