اهدای چهار هزار بسته غذایی به نیازمندان کردستانی

چهار هزار بسته غذایی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مددجویان شهری و روستایی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده در مراسم اهدای چهار هزار بسته غذایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به نیازمندان که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان کردستان اجرا شد، عنوان کرد: این بسته‌ها در اسرع وقت توسط کارکنان این نهاد بسته‌ها درب منازل مددجویان شهری و روستایی تحویل داده می‌شود.

او با بیان اینکه در جهت اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و رزمایش کمک مومنانه این نهاد نیز نسبت به اجرای طرح همسفره از اول ماه مبارک رمضان اقدام نموده، عنوان کرد: این طرح در قالب تهیه و توزیع غذای گرم و سبد غذایی انجام شده است.

شیخی زاده ادامه داد: از آغاز ماه رمضان تاکنون ۸۵ هزار پرس غذای گرم از طریق آشپزخانه پخت غذا در کمیته امداد تهیه شده و در بین مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

او گفت: تهیه و توزیع سبد کالا و مواد غذایی از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک بود که در این زمینه نیز تاکنون ۱۹ هزار سبد کالا در ایام ماه مبارک رمضان در بین مددجویان شهری و روستایی توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: این تعداد غذای گرم و سبد کالا از محل مشارکت مردم، مسئولان و ادارات و سازمان‌ها و به خصوص ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین شده است.

او گفت: ارزش ریالی این کمک‌ها چهار میلیارد تومان بوده است.

شیخی زاده افزود: همچنین ۳۲۵ میلیون تومان کمک نقدی نیز جمع آوری شده که از این مبلغ مواد غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.