بازاریان نیکوکار کردستانی از معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند

بازاریان نیکوکار کردستان با کمک به نیازمندان می‌توانند از معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان  با اشاره به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در استان گفت: : مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان در راستای مشارکت این قشر در جمع‌آوری کمک برای نیازمندان است و مدیریت توزیع کمک‌های توسط معتمدین و منتخبان خود اصناف صورت می‌گیرد.

محمدرسول شیخی زاده افزود: یکی از امتیازاتی که طبق مصوبات و قانون برای بازاریان نیکوکار در نظر گرفته شده، این است که این افراد به هر میزان که از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کنند با معرفی به سازمان امور مالیاتی از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

او افزود: کارفرمایان، اصناف و بازاریانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد را به عنوان نیروی کار خود بکارگیری کنند می‌توانند از بسته‌های تشویقی شامل پرداخت تسهیلات، حق بیمه و هدیه تشویقی از طریق این نهاد بهره‌مند شوند.

شیخی زاده با بیان اینکه در هر شهرستان استان یک مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان ایجاد می‌شود، یادآور شد: هم اکنون ۴۷ مرکز نیکوکاری در سطح استان مشغول به فعالیت و شناسایی و کمک به نیازمندان است که ۳۰ مرکز آن در شهر و ۱۷ مرکز نیز در روستا‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تاکید کرد: سال گذشته از طریق این مراکز حدود ۱۹۰ میلیارد ریال به نیازمندان این استان کمک شد، ضمن اینکه تاکنون سه هزار و ۴۴ خانوار نیازمند از طریق این مراکز جهت کمک شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.