افزایش قیمت نان در مازندران

قیمت نان در مازندران امروز ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه قیمت نان در استان آخرین بار در سال ۹۷ به میزان حدود ۱۰ درصد افزایش یافته بود، گفت: بر اساس تصمیم روسای سه قوه قرار بود قیمت نان در همه استان‌ها افزایش یابد که این مصوبه در برخی استان‌ها اجرایی شد، اما در مازندران به دلیل همزمانی با افزایش قیمت بنزین، نوروز و شیوع کرونا به تعویق افتاده بود.

او با اشاره به افزایش برخی اقلام مورد نیاز در نانوایی‌ها از جمله افزایش ۳ برابری قیمت خمیر مایه گفت: در نهایت موضوع افزایش قیمت نان اردیبهشت امسال در کارگروه تنظیم بازار تصویب شد و قیمت نان در استان تا ۲۵ درصد افزایش یافت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بر اساس این مصوبه که به همه نانوایی‌های استان ابلاغ شد قیمت هر قرص نان لواش یارانه‌ای ۳۰۰، نان لواش نیمه یارانه‌ای ۳۵۰، نان بربری یارانه‌ای ۸۰۰، نان بربری نیمه یارانه‌ای یک‌هزار و ۲۵۰، نان تافتون یارانه‌ای ۵۰۰، نان تافتون نیمه یارانه‌ای ۶۵۰، نان سنگک یارانه‌ای یک‌هزار، نان سنگک نیمه یارانه‌ای یک‌هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اصلاح قیمت نان از خرداد ماه

قوانلو با بیان اینکه این افزایش قیمت شامل همه نانوایی‌های یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای می‌شود، گفت: نان بربری که بیشتر میزان مصرف در استان را دارد از ۶۰۰ تومان با ۲۵ درصد افزایش به ۸۰۰ تومان رسید که با قیمت نان در استان‌های دیگر یکسان شده است.

او ادامه داد: این افزایش قیمت قطعا بای ددر کیفیت نان هم تاثیر داشته باشد از با اشاره مردم خواست هرگونه شکایت در خصوص کیفیت و قیمت نان را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار