روز قدس برای زنده بودن یاد فلسطین در خاطره مسلمانان جهان است

فرماندار بندر ماهشهر گفت: روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی برای حمایت از ملت فلسطین بوده است تا همیشه فلسطین در یاد و خاطره مسلمین جهان زنده بماند.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمین جهان زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

او افزود: اهمیت موضوع فضای مجازی در جامعه کنونی و در شرایط خاص کرونا، روزانه میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم رابه فعالیت واداشته و می‌توان پیشنهاد کرد امسال با توجه به شرایط، از ظرفیت فضای مجازی بهره مندی حداکثری داشته باشیم.

بیرانوند بیان داشت: بی‌تردید با حضور در فضای مجازی به شیوه جدید آحاد مردم مومن، روزه‌دار، انقلابی و ولایتمدار شهرستان بندر ماهشهر همراه با هم‌میهنان فهیم و انقلابی در پیام‌های مجازی با عنوان قدس، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.