نگهداری خودروی صفر ممنوع شد/ برخورد جدی با احتکار کنندگان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزدگفت: نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها، گاراژ‌ها و مراکز نگهداری احتکار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اعلامیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مبنی بر ممنوعیت نگهداری خودرو‌های صفر کیلومتر در پارکینگ‌ها، گاراژ‌ها و مراکز نگهداری و احتساب آن به منزله احتکار خودرو، گفت: گشت مشترک بازرسی و کنترل پارکینگ‌ها در سطح استان در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفته است.

او افزود: به صاحبان پارکینگ‌های خودرویی یک هفته مهلت داده می‌شود تا پارکینگ‌های خود را از محصولات صفر کیلومتر خالی کنند.

علمدار یزدی تصریح کرد: در صورتی که خودرو برای استفاده شخصی است سریعا پلاک و  برای فروش به بازار عرضه نمایند، در غیر این صورت نگهداری آن‌ها تخلف محسوب شده و پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه با متخلفان و احتکار کنندگان خودرو برخورد خواهد شد، ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را به تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار