مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد از لغو محدودیت ارائه خدمات تعویض پلاک و بازگشت مراکز تعویض پلاک استان به حالت عادی خبر داد.

سرهنگ علیرضا آدمی زاده مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: اجرای طرح زوج و فرد شماره گذاری در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان یزد از روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه لغو و همه مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی از این تاریخ بدون در نظر گرفتن طرح زوج و فرد، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خدمات ارائه می‌کنند.

او افزود: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان یزد از ساعت ۷ صبح الی ۱۷ خدمت رسانی می‌کنند.

آدمی زاده  اظهار داشت: افراد در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک، حتما باید وسایل حفاظت فردی مانند ماسک، دستکش و همچنین تمام مدارک مورد نیاز برای نقل و انتقالات را به همراه داشته باشند.

مسئول آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد در رابطه با معاینه فنی خودرو‌ها نیز، گفت: معاینه فنی خودرو‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان دارای اعتبار است و پس از آن افراد باید نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام نمایند.

او ادامه داد: بعد از ماه مبارک رمضان خودرو‌های فاقد معاینه فنی از طریق دوربین‌های راهور در سطح شهر مورد پایش و اعمال قانون قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.