روز قدس نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل

امام جمعه اندیکا گفت: روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج دیده فلسطین است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا گفت: روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی تمامی حق در برابر تمامی باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است.

او بیان داشت: در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به عنوان مسأله اول جهان اسلام به نمایش می گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت های آزادی‌خواه و عدالت‌ طلب نیز شعار مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را سرخواهند داد تا نقشه شوم معامله قرن نقش برآب شده و بار دیگر توطئه دشمنان با شکست مفتضحانه مواجه شود.

امام جمعه اندیکا تصریح کرد: پرچمی را که معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام آزادی قدس با تأسیس جمهوری اسلامی برافراشت اکنون در بهت و ناباوری شیطان بزرگ و صهیونیزم بین الملل اساس حاکمیت و امنیت این رژیم را به چالش کشیده است. بی تردید پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان یک تکلیف شرعی و دفاع از مظلوم در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

او گفت: در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، ما مردم اندیکا و ایل غیور بختیاری نیز دوشادوش ملت ولایتمدار ایران با استماع سخنان ارزشمند مقتدای مقتدر رهبری آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می داریم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ان شاء الله تا آزادی قدس شریف ما به اعتراضاتمان علیه این رژیم جعلی ادامه خواهیم داد
آخرین اخبار