مسجدالاقصی، سرزمین آرزوها و رویاهای بلند مسلمین

خطیب جمعه رابر گفت: مسجدالاقصی سرزمین آرزو‌ها و رویا‌های بلندمسلمین است و روزی شاهدبرپایی بزرگترین نماز جمعه هستی به امامت امام زمان (عج) خواهدبود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسجدالاقصی، سرزمین آرزوها و رویاهای بلند مسلمین

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان رابر گفت: امسال مراسم روز قدس در شرایطی برگزارمی شود که همه گیری ویروس کرونا مانع ازبرگزاری پرشور این مراسم است؛ اما از طرفی این محرومیت می تواند موردتامل مظهر قدس شود.

او افزود : سرزمین قدس ریشه در باورها و اعتقادات مسلمین دارد و طبق آموزه های قرآنی، فلسطین مهد ادیان آسمانی پیامبران الهی و ابراهیم نبی است.
امام جمعه رابر با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این اولین روز قدسی است که بدون حضور ظاهری شهید قدس حاج قاسم‌ سلیمانی برگزار می شود که اسماعیل هنیه در مراسم تشییع ایشان در دانشگاه تهران از او به عنوان شهید قدس یاد کرد.

او بیان داشت: شهیدسلیمانی بود که در فلسطین اشغالی راهبرد دفاع را به راهبرد هجوم مبدل و مقاومت را از پرتاب سنگ به پرتاب موشک نقطه زن سوق داد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: باطرح های شهیدسلیمانی افسانه شکست ناپذیر صهیونیسم باطل و زنگ نابودی اسرائیل و صهیونیسم به صدا درآمد.

او در ادامه سخنانش با تبریک سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر با تفکر انقلابی و اقدام جهادی با حضور جوانان انقلابی یکی از  پرافتخارترین و موثرترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی باتبریک پیشاپیش فرارسیدن عیدسعید فطر گفت: نماز عیدفطر امسال باتوجه به شیوع کرونا نسبت به سال های قبل متفاوت خواهد بود و اگر امسال بخواهیم این ویروس را برای سلامت شما مدیریت کنیم نمی توانیم اجتماع داشته باشیم و به همین منظور نماز عید فطر شهرستان رابر در ۴ نقطه حسینیه جامع شهر رابر،مسجدالرضا شهررابر، مسجدجامع روستای سیه بنوییه و مسجد امام حسین (ع) شهر هنزا درساعت ۷و۱۵ دقیقه صبح روز عید برگزار می شود.

او  با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر و طبیعت گردشگری و خوش آب وهوای رابر و  قاعدتا جذب گردشگر در این ایام گفت: با همه احترامی که به مهمانان و گردشگران قائلیم برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم از پذیرش گردشگر معذور و از مدیران شهرستان و اعضای ستاد مبارزه با کرونای شهرستان رابر خواهشمندیم تمهیدات محکم و سخت گیرانه در دو بخش مرکزی و هنزا در نظر بگیرند که بتوانیم این ویروس را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: نماز جمعه ، روزقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار