شبکه ایران کالا بهترین موقعیت برای معرفی ظرفیت‌های شهربابک

فرماندار شهربابک گفت: شبکه ایران کالا بهترین موقعیت برای معرفی ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی شهرستان شهربابک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید قائینی، فرماندار شهربابک در جلسه هماهنگی برای راه اندازی و تجهیز استودیوی شبکه تلویزیونی ایران کالا در شهربابک که با حضور نماینده شبکه ایران کالا، شهردار، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس، رئیس دانشگاه آزاد و معاون جهاد کشاورزی برگزار شد؛ گفت: بهترین فرصت برای معرفی پتانسیل‌های اقتصادی، بنگاه‌های تولید کننده و کارآفرینان شبکه ایران کالا است.

 

 او افزود: یکی از دغدغه‌های بنده از زمان حضورم در فرمانداری شهربابک، شناساندن این شهرستان در سطح ملی بود و خوشبختانه امروز با راه اندازی دفتر و استودیوی شبکه ایران کالا بخشی از این دغدغه برطرف شد.

قائینی با اشاره به اینکه شهربابک دارای پتانسیل‌های زیادی در بخش‌های گردشگری، صنایع و تفریحی است، تصریح کرد: باید از امکانات برای معرفی این شهرستان در سطح ملی استفاده کرد و راه اندازی این استودیو در حقیقت، سرمایه ماندگاری برای شهرستان خواهد بود.

 

مهدی برفه‌ای، نماینده شبکه ایران کالا نیز با بیان اینکه پروژه راه اندازی دفتر و استودیوی شبکه ایران کالا در شهربابک از دو ماه قبل کلید خورد، گفت: با مساعدت مدیر شبکه ایران کالا خوشبختانه مسئولان شهرستان نسبت به راه اندازی این شبکه نگاه مثبتی داشتند.

او افزود: بستر ایجاد این استودیو به طور رسمی در شهرستان فراهم است و مجوز‌های آن از سازمان گرفته شد.

 

برفه‌ای با اشاره به اینکه از مسئولان و دستگاه‌های متولی می‌خواهیم که همه پای کار باشند، تصریح کرد: شهربابک فضای رسانه‌ای خوبی نسبت به سالیان گذشته دارد و با ایجاد این فرصت جدید می‌توان آن را پیش برد.

او بیان داشت: هم اکنون بستری فراهم شده است تا صنایع، بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان از آن به منظور معرفی صنایع و تولیدات و مشاغل خود استفاده کنند.

 

برفه‌ای اعلام کرد: از این پس امکان پخش جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و طبیعی شهرستان هم از این شبکه میسر شد.

در این جلسه مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک، شهردار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون جهاد کشاورزی قول مساعدت ویژه به منظور راه اندازی استودیوی شبکه ایران کالا در شهربابک را دادند.

 

بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد؛

۱_نشست مشترکی بین برفه‌ای نماینده شبکه ایران کالا در شهربابک، فاتحی مسئول روابط عمومی مجتمع مس و مدیر مجتمع مس درباره تأمین هزینه‌های مورد نیاز برای تجهیز استودیو شبکه ایران کالا برگزار و نتیجه جلسه برای انجام اقدامات لازم، به فرمانداری اعلام شود.

 

۲_ مکان در نظر گرفته شده برای استودیو شبکه ایران کالا در قالب یک تفاهم نامه از طریق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهربابک تا مدت زمان پایان قرار داد فی مابین دانشگاه آزاد و جهاد کشاورزی شهرستان در اختیار شبکه ایران کالا به عنوان استودیو قرار گیرد.

 

۳_ مقرر شد: شهرداری شهربابک نسبت به محوطه سازی استودیوی در نظر گرفته شده اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار