معرفی پر دانلودترین نرم افزارهای موبایل در ایام قرنطینه

شیوع ویروس کرونا در جهان باعث بالا رفتن میزان دانلود برخی از نرم افزارهای موبایلی شده است.

معرفی پر دانلودترین نرم افزارهای موبایل در ایام قرنطینهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد افراد زیادی در خانه‌های خود قرنطینه شوند، این قرنطینه خانگی منجر به بالا رفتن میزان جهانی مصرف اینترنت شد. در این ایام بخش عمده‌ای از اینترنت جهانی صرف دانلود نرم افزار‌های موبایلی شده است و این موضوع اصلا تعجب برانگیز نیست چرا که این روز‌ها تلفن‌های همراه به وسیله‌ای برای ارتباط و سرگرمی تبدیل شده‌اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نرم افزار Zoom در این ایام بیشترین میزان دانلود را داشته و در آوریل سال ۲۰۲۰ حدود ۱۳۱ میلیون بار نصب فعال شده است، آمار جدید دانلود این نرم افزار نشان می‌دهد میزان دانلود آن نسبت به سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است. در میان کشور‌هایی که بیشترین میزان دانلود این نرم افزار را دارا هستند، کشور هند با ۱۸.۲ درصد از کل میزان دانلود‌ها در جایگاه اول و آمریکا با حدود ۱۴.۳ درصد، در جایگاه دوم بالاترین میزان دانلود قرار گرفته است.

معرفی پر دانلودترین نرم افزارهای موبایل در ایام قرنطینه

دومین نرم افزار پر دانلود در سراسر جهان عنوان TikTok است که در ماه گذشته حدود ۱۰۷ میلیون بار توسط کاربران نصب شد و میزان دانلود این نرم افزار حدود ۲.۵ برابر نسبت به سال گذشته شده است؛ بالاترین میزان دانلود این نرم افزار نیز به کشور هند تعلق گرفته و این کشور تقربیا ۲۲ درصد از کل دانلود این نرم افزار را به خود اختصاص داده است و پس از آن کشور آمریکا با ۹.۴ درصد از دانلود کل، دومین کشوری است که میزان بالای دانلود این نرم افزار را به خود اختصاص داده است.


بیشتر بخوانید: کنسول PS5، صد برابر سریع‌تر از نسل قبل


پس از TikTok نرم افزار‌های فیسبوک، واتساپ و اینستاگرام در جایگاه‌های بعدی میزان بالای دانلود قرار گرفته‌اند. علاوه بر این در تصویر منتشر شده، نرم افزار‌های پر دانلود به تفکیک سیستم عامل مشخص شده‌اند و کاربران می‌توانند به صورت دقیق رتبه هر نرم افزار دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را مشاهده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۹:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا tik tok را فیلتر نکرده؟
آخه سرورهاش خارج از آمریکا هستند
آخرین اخبار