نوایی که به زودی از قدس شنیده خواهد شد

در روز جهانی قدس نوایی خاطره‌انگیز برای ایرانی‌ها از زمان جنگ باز پخش شده است؛ اما این بار این نوا بوی حاج قاسم سلیمانی را می‌دهد.

به زودی این نوا شنیده خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نماهنگ معروف محمد نبودی به مناسبت فتح خرمشهر سروده و تولید شد. حاج محمد جهان آرا فرمانده‌ای که تمام تلاشش را به همراه همرزمانش برای آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق کرد، ولی قبل از پیروزی به شهادت رسید و وقتی خرمشهر به دست رزمندگان آزاد شد برای ادای احترام به رشادت‌های وی و آزاد سازی خرمشهر این نماهنگ تولید شد.

امسال با انتشار عکسی از قدس در صفحه‌ی مجازی رهبر کبیر انقلاب به همراه عکس نوشته آزادسازی خرمشهر، این نوای خاطره‌انگیز پخش شد که البته این بار این نوا حال‌وهوایی دیگر دارد و با محوریت حاج قاسم سروده شده است.

در ادامه نوای مذکور را تحت قالب ویدئویی مشاهده می‌کنید:

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه هنر
۲۳:۱۱ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام دست مولا علي حافظ يكايك شما دلاوران ايران چه كسانيكه جهادگريد و چه آنهايي كه در عرصه فرهنگي مجاهده ميكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
روز قدس
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
انشاءالله به زودی زود نماز جماعت شکرانه فتح قریب فلسطین اشغالی را تمامی دلاور مردان مرد مجاهدین فی سبیل الله امت واحده رسول الله ص امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص در محراب عشق خداوند جل جلاله در صحن و سرای مسجد قدس شریف به امامت ولی امر مسلمبن حضرت آقا رهبر فرزانه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص اقامه خواهیم کرد با رمز پیروزی لبیک یا قاسم سلیمانی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار