معاون راهداری همدان تأکید کرد:

آماده باش گشت‌های راهداری استان در تعطیلات عید فطر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بر آماده باش نیرو‌های راهداری همدان در طول تعطیلات عید فطر تأکید کرد.

آماده باش گشت‌های راهداری استان در تعطیلات عید فطربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در جمع روسای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان، گفت: نیرو‌های ستادی و شهرستانی راهداری همدان از آغاز تعطیلات عید فطر تا پایان آن باید به شکل شبانه روز در آماده باش کامل باشند.

او افزود: این روند پس از این ایام در تعطیلات تابستان نیز به شکل مستمر و موثر برای خدمات دهی به مسافران در جاده‌های استان ادامه دارد.

پرورشی خرم تأکید کرد: این مجموعه در این ایام برای فراهم‌سازی شرایط هموار و ایمن‌سازی جاده‌ها وظایف محوله را به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ادامه به موضوع جهاد روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی کشور و همچنین در استان اشاره کرد و ابراز داشت: این طرح ضربتی به منظور ارتقای کیفی راه‌ها و تسهیل در عبور و مرور کاربران جاده‌ای به مدت دو هفته در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.