آزادسازی خرمشهر نقطه عطف انقلاب اسلامی به شمار می‌آید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویداد‌هایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است.

او بیان داشت: در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

جوروند افزود: سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روز‌های غریبِ اتکای مظلومانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی است که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران به ویژه دلاورمردان دوران دفاع مقدس و مردم غیور خرمشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.