رئیس پلیس راه استان سمنان:

تردد وسایل نقلیه سنگین در محور سمنان- فیروزکوه ممنوع شد

سرهنگ تقی کبیری گفت: امروز سوم خرداد به منظور کنترل ترافیک، تردد تریلی و کامیونت باری در محور سمنان - فیروزکوه ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات پیش‌رو به مناسبت عید سعید فطر گفت: ممنوعیت تردد در محور سمنان- فیروزکوه به منظور کاهش تصادفات، سفر ایمن هموطنان و کاهش حجم ترافیک از هشت صبح تا ۱۲ نیمه شب اعمال می‌شود.
او ادامه داد: با شروع مسافرت‌ها به دلیل تعطیلات روز‌های آینده ترافیک در تمام محور‌های مواصلاتی استان سمنان از روز سی و یکم اردیبهشت پرحجم بود.
سرهنگ کبیری تصریح کرد: تیم‌های پلیس تا دهم خرداد با توجه به افزایش سفر‌ها به دلیل تعطیلات روز‌های آینده در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند و بر امنیت تردد خودرو‌ها به ویژه در محور اصلی تهران- مشهد نظارت می‌کنند.
رئیس پلیس راه استان سمنان تصریح کرد: بیش از ۶۰ تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر هستند.
او بیان کرد: پلیس راه این استان با استفاده از دوربین‌های ثابت و سیار و همچنین حضور ماموران در محور‌های مواصلاتی، رفتار رانندگان پرخطر را رصد کرده و در صورت تخلف برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.
انتهای پیام / ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.