دادستانی فردیس به قضیه ساماندهی معتادان متجاهر ورود کرد

در بازدید دادستان فردیس از مناطق حواشی و گرمخانه فردیس، دستورات قضایی لازم به منظور ساماندهی معتادان متجاهر در گرمخانه این شهرستان داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حضور معتادان متجاهر در سطح شهر و مصرف بی پروای مواد مخدر توسط آنان در معابر و انظار عمومی همواره یکی از دغدغه های جدی شهروندان استان به ویژه شهروندان فردیس بوده است.

هم مرزی شهرستان فردیس با مارلیک و سرآسیاب، به عنوان دو نقطه جرم خیز استان تهران بر افزایش تعداد معتادان و فروشندگان مواد مخدر در این شهرستان تاثیر به سزایی داشته است تا جایی دادستانی فردیس برای حل این معضل قدم پیش گذاشت.

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به بازدید خود از مراکز جمع آوری زباله و گرمخانه این شهرستان، گفت: در بازدیدی که با همراهی مسئولان امنیتی و انتظامی و معاون فرماندار شهرستان از بیابان‌ها و محل گردآوری زباله‌های شهری و سپس گرمخانه فردیس انجام شد دستورات قضایی لازم به منظور جمع آوری زباله‌ها و ساماندهی معتادان متجاهر در گرمخانه فردیس داده شد.

او افزود: گرمخانه بانوان فردیس ظرفیت ۱۸ نفری دارد که با توجه به نداشتن سکنه دستور داده شد ضمن ساماندهی، نسبت به استقرار بانوان بی‌خانمان و متجاهر در این مکان اقدام شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.