تمهیدات ویژه جاده‌ای در تعطیلات عید سعید فطر/ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و موتورسیکلت‌ها

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با تاکید بر خودداری شهروندان از سفر‌های غیر ضروری، تمهیدات ویژه جاده‌ای همزمان با تعطیلات عید سعید فطر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات گفت: در تعطیلات عید فطر تمهیدات ویژه جاده‌ای برای عبور و مرور وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

او افزود: تردد انواع تریلی و کامیون به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح تا ۲۲ روز‌های یکشنبه ۹۹/۳/۴، دوشنبه ۹۹/۳/۵ و جمعه ۹۹/۳/۹ در محور بزرگراهی مشهد – قوچان- شیروان بجنورد - آشخانه و جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح تردد موتورسیکلت‌ها نیز از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹۹/۲/۳۱ تا ساعت ۶ بامداد شنبه ۹۹/۳/۱۰ در محور آزاد راهی و بزرگراهی مشهد – سبزوار – سمنان به تهران و بالعکس به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

امیدوار بیان کرد: با توجه به تهدیدات و خطرات انتشار ویروس کرونا و ضرورت توجه به مراقبت‌های بهداشتی وفاصله گذاری‌های اجتماعی، انتظار داریم مردم عزیز از سفر‌های غیر ضروری به طور جدی خودداری کرده و با خدمتگزاران خود در پلیس راه همچون همیشه همکاری کنند.

انتهای پیام// ز. ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.