توزیع ۱۳ هزار سبدکالا در بین مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از تهیه و توزیع ۱۳ هزار سبدکالا در بین مددجویان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان کشور که ۲ میلیارد تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل اختصاص یافته بود، در طول ماه مبارک رمضان ۱۳ هزار سبدکالا تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

او با بیان اینکه همکاری بسیار مناسبی بین بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای رفع محرومیت و کمک به توانمندسازی اقشار محروم جامعه وجود دارد، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا، بسیاری از خانوار بی‌بضاعت جامعه تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته بودند که به همت خیران و نیکوکاران کمک‌های نقدی و غیرنقدی مناسبی به دست آن‌ها رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در نخستین شب قدر نیز ۵۰۰ هزار تومان توسط بنیاد مستضعفان به حساب هر یک از ۱۷۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز شده بود، بیان کرد: گسترش همکاری‌ها می‌تواند بخش مهمی از نیاز‌های اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کرده و همچنین موجب افزایش همبستگی اجتماعی شود.

دشتی با اشاره به اینکه همواره در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش کمک‌های حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» هستیم، گفت: این امر نشانگر برکات این ماه پرفیض و همچنین مهرورزی و عطوفت خیران اردبیلی است.

او در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۱۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل آماده دریافت زکات فطره مومنان در عید سعید فطر خواهند بود، اعلام کرد: تمامی پایگاه‌های کمیته امداد استان اردبیل با رعایت موازین بهداشتی و طبق نظر کارشناسان مرکز بهداشت مستقر خواهند شد.

دشتی با اعلام اینکه خیران اردبیلی می‌توانند از طریق سامانه آنی‌پرداخت #۵*۰۴۵*۸۸۷۷* به سادگی زکات فطره خود را پرداخت کنند، بیان کرد: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل هم می‌توانند زکات فطره خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.