نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

درس‌های دفاع مقدس نباید فراموش شود

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: تمام لحظات دفاع مقدس درس‌هایی را به همراه داشته که نباید فراموش شوند و باید برای مردم بازگو شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس استان سمنان با تاکید بر شناخت نعمت‌های خداوند گفت: بزرگترین نعمت خداوند که منحصر به مردم ایران است نعمت ولایت فقیه است که باید این نعمت شناخته شود.

او افزود: وظیفه‌ی همه‌ی مردم در برابر نعمت‌های خداوند، شکرگزاری این نعمت‌ها است و اگر هر نعمتی در جایگاه خود هزینه شود این شکرگزاری به جا آورده می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر نعمت بزرگی بود که باید این نعمت برای مردم بیان شود تا همگان با این نعمت عظیم خداوند آشنا شوند.

سرهنگ سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در این دیدار با اشاره به برنامه ریزی‌ها در استان برای بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس گفت: تاکنون یک هزارو ۵۰۰ برنامه از سوی دستگاه‌های مختلف برنامه ریزی شده که پیش بینی می‌شود این رقم به ۲ هزار برنامه نیز افزایش یابد.

او افزود: بزرگداشت دفاع مقدس نیاز امروز جامعه ما است و تلاش‌ها بسیاری برای بزرگداشت چلهمین سال دفاع مقدس تاکنون در استان انجام شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار