نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی بدیل است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:حضور پرشور مردم و مسئولین در طرح کمک‌های مومنانه نشان داد که قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در   دیدار با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ضمن تقدیر از زحمات همه مردم و مسئولین در طرح مواسات گفت: در استان هماهنگی خوبی در بین مردم و ادارات متولی اجرای پویش مواسات و طرح کمک‌های مومنانه انجام گرفت.

او در ادامه افزود: در اجرای طرح کمک‌های مومنانه نفس مقام معظم رهبری باعث حفظ روحیه کمک‌رسانی در بین مردم شد.

امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: حضور پرشور مردم و مسئولین در طرح کمک‌های مومنانه نشان داد که قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی بدیل است.

در ابتدای این دیدار فتاح به بیان مختصری از اقدامات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخته و گفت: با نظر موافق مقام معظم رهبری توانستیم در این ایام با تمام توان خود به کمک‌رسانی اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا بپردازیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: در این زمینه اقشار مختلفی همچون اقشار تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مشاغل آسیب‌دیده از این بیماری، خانواده‌های زندانیان نیازمند و سایر اقشار آسیب‌دیده کمک‌رسانی گردید و این کمک‌رسانی باعث افزایش سرمایه‌های انسانی این بنیاد گردید.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.