آغاز رزمایش بزرگ مومنانه در بخش انزل / توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بخش انزل

رزمایش سراسری مومنانه جهت کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند، دربخش انزل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،سرگرد محبوبی فرمانده حوزه بسیج انزل در آغاز رزمایش بزرگ کمک مومنانه گفت: این رزمایش در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری با هدف کمک به فقرا و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا برگزار می شود که توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در سطح بخش انزل در قالب این رزمایش آغاز شده است.

سرگرد محبوبی اظهار داشت: امروز در جامعه عده‌ای در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند که با رزمایش گسترده‌ای در کشور به کمک مومنانه و مواسات به این افراد باید پرداخته شود.

فرمانده حوزه بسیج انزل تاکید داشت: یکی از موضوعات مهم این رزمایش شرکت همه اقشار مردم با هر میزان توانایی کمک در این طرح بوده که باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاهی نیز مزین به نام شهید اسماعیل لطفی شکل گرفته است که فعالیت و امورات این رزمایش در قالب قرارگاه شهید لطفی انزل منسجم تر و مدیریت شده پیش برده شود.

فرمانده حوزه بسیج انزل ادامه داد: رزمایش بزرگ کمک مومنانه را همچون سراسر کشور با رمز یاصاحب الزمان(عج) آغاز شده است و هم اکنون نیروهای بسیج انزل مشغول توزیع ۸۰۰ بسته کمک معیشتی شامل اقلام مرغ، گوشت ، روغن ، برنج ،رب ، ماکرونی، قند،شکر،خرماوپنیر هستند .

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.