پخش اولین جلسه دادگاهی نتانیاهو از تلویزیون رژیم صهیونیستی

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی مسئولیت پوشش خبری اولین جلسه دادگاه نخست‌وزیر این رژیم را برعهده گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، پس از مذاکرات صورت گرفته میان اصحاب رسانه، قرار است کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (فردا) اولین جلسه دادگاه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را پوشش دهد.

یکی از خبرنگاران کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی روز شنبه در پیامی توئیتری از پوشش خبری جلسه دادگاهی نتانیاهو از سوی این کانال خبر داد.

دادگاه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته درخواست بنیامین نتانیاهو برای معافیت از حضور در اولین جلسه محاکمه پرونده فسادش را رد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش‌تر طی درخواستی رسمی از دادگاه مرکزی قدس اشغالی خواست تا در اولین جلسه محاکمه خود در یکشنبه آتی حاضر نشود. او در نامه خود ذکر کرده است که نیازی به حضور او در اولین جلسه محاکمه نیست. نتانیاهو مدعی شده که با حضور او در جلسه محاکمه باید ملاحظات امنیتی رعایت شود و همچنین خیابان‌های اطراف دادگاه هم بسته شود.

پرونده‌های فساد اقتصادی بنیامین نتانیاهو موسوم به پرونده‌های هزاره قرار است از روز یکشنبه آینده در دادگاه بررسی شود. او پیش از این درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است. تنها در یکی از این پرونده‌های فساد اقتصادی موسوم به چهار هزار، نتانیاهو به اعطای تسهیلات مالی خارج از عرف به یک شرکت متهم شده است. به ازای این تسهیلات مالی قرار بوده تا سایت خبری منتسب به رئیس این شرکت تبلیغات مثبتی را برای نتانیاهو انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار