از ورود خودرو‌های غیر بومی به لرستان تا اطلاع ثانوی جلوگیری می شود

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از ممنوعیت ورود به کلیه جاذبه‌های گردشگری و نیز تردد خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی در استان لرستان طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری لرستان گفت: بنا بر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با توجه به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار بیماری کرونا، کلیه جاذبه‌های گردشگری، مراکز تفریحی، بوستان‌ها و تفرجگاه ها، تاسیسات گردشگری و هتل‌های استان تا پایان هفته جاری جمعه ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ به طور کامل تعطیل می‌باشند.

دبیر ستاد خدمات سفرلرستان با اشاره به جلوگیری از ورود خوردرو‌ها با پلاک غیر بومی به استان افزود: همچنین ورود به مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری برای عموم چه خودرو با پلاک بومی و چه غیر بومی نیز ممنوع می‌باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد: در صورت تردد در اطراف و مسیر‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری پلیس مطابق قانون با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد کرد.

قاسمی گفت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، فرمانداران هر شهرستان موظف به مسدود کردن مسیر‌های منتهی به مناطق گردشگری شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.