از سرگیری فعالیت تاسیسات گردشگری خراسان رضوی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با موافقت ستاد مبارزه با کرونا در استان از عصر دیروز تمامی تاسیسات گردشگری در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: بر این اساس تاسیسات گردشگری شامل تمامی واحد‌های اقامتی، میان‌راهی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از این اداره کل از روز گذشته فعالیت مجدد خود را آغاز کردند.

او افزود: باید توجه داشت که تمامی واحد‌های فاقد مجوز در این زمینه‌ها به هیچ وجه اجازه فعالیت ندارند و هرگونه فعالیت در این زمینه با برخورد‌های شدید قانونی همراه خواهد بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: البته بخش‌هایی مانند تالار و استخر در واحد‌های اقامتی از جمله هتل‌ها نیازمند مجوز جداگانه از ستاد مبارزه با کرونای استان برای بازگشایی است بنابراین فعالیت مجدد این بخش‌ها همزمان با فعالیت واحد‌های مشابه در سطح شهر خواهد بود.

بیدخوری بیان کرد: همچنین واحد‌های اقامتی مانند زائرسرا‌های دولتی و واحد‌های مربوط به اسکان آموزش و پرورش هم هنوز مجوز فعالیت و بازگشایی ندارند.

او تصریح کرد: تمامی تاسیسات گرشگری علاوه بر ضرورت ثبت نام در سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به واسطه رصد‌های نظارتی این وزارتخانه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.