ایهود باراک: نتانیاهو همانند اوباش رفتار می‌کند

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اظهارات بنیامین نتانیاهو پیش از آغاز اولین جلسه محاکمه‌اش را اوباش‌مابانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه همزمان با اولین جلسه دادگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم از سخنرانی او پیش از شروع محاکمه اش انتقاد کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری از درخواست نتانیاهو برای انتشار اسناد محاکمه و پوشش زنده جلسه دادگاهش انتقاد کرد و آن را تلاشی بی فایده برای ترساندن دادگاه دانست. باراک رفتار نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از آغاز جلسه دادگاهش را به رفتار اوباش تشبیه کرد.

نتانیاهو پیش از آغاز جلسه محاکمه در جمع خبرنگاران اتهامات فساد مالی علیه خود را جعلی و تلاشی برای سرنگونی او از قدرت دانست.

اولین جلسه علنی دادرسی به پرونده فساد نتانیاهو بدون دستیابی به نتیجه‌ای خاص به پایان رسید. در پایان این جلسه معاون دادستانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاریخ جلسه بعدی دادرسی به زودی به طرفین اعلام خواهد شد.

پرونده‌های فساد اقتصادی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی موسوم به پرونده‌های هزاره قرار بود از امروز یکشنبه در دادگاه بررسی شود. او پیش از این درباره این پرونده‌ها مورد بازجویی قرار گرفته است.

تنها در یکی از این پرونده‌های فساد اقتصادی موسوم به چهار هزار، نتانیاهو به اعطای تسهیلات مالی خارج از عرف به یک شرکت متهم شده است. به ازای این تسهیلات مالی قرار بوده تا سایت خبری منتسب به رئیس این شرکت تبلیغات مثبتی را برای نتانیاهو انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار