دستیابی به افزایش تولید ماهانه ۱۰ هزار تنی در واحد قلع اندود نورد سرد

رییس خطوط قلع اندود و برش ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت:کارکنان ناحیه نورد سرد قلع اندود فولاد مبارکه توانستند با عبور از ۱۰ هزار و ۲۴۲ تن رکورد جدیدی را در تولید ماهانه این محصول ثبت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی ناجی رییس خطوط قلع اندود و برش ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال جهش تولید، برای دستیابی به سیاست‌های کلی شرکت مبنی بر تولید حداکثری محصولات، به همت کارکنان سخت کوش ناحیه نورد سرد به ویژه واحد قلع اندود رکورد جدیدی در تناژ تولید ماهانه محصولات قلع اندود محقق شد.

مصطفی ناجی افزود: براین اساس در اردیبهشت امسال کارکنان سخت کوش واحد قلع اندود موفق شدند، پس از ۱۰ سال با عبور از ۱۰ هزار و ۲۴۲ تن رکورد جدیدی را در تولید ماهانه این محصول ثبت کنند و رکورد قبلی خود به میزان ۱۰ هزار و ۲۲۱ تن که در آبان ۸۸ کسب شده بود پشت سربگذارند.

او گفت: همچنین در مدت مشابه کارکنان پر تلاش خط برش یک ورق قلع اندود فولاد مبارکه هم موفق شدند پس از پنج سال باعبور از رقم چهار هزارو ۸۳۸ تن رکورد جدیدی را در تولید ماهانه این محصول ثبت کنند و رکورد قبلی چهار هزار و ۸۳۳ تن را که در فروردین سال ۱۳۹۵ کسب شده بود پشت سربگذارند درحالیکه با تمرکز بر کیفیت محصول، شاخص بازده کیفی محصول نیز با بهبود مناسبت به عدد ۸۶ و ۲۸ صدم رسیده است.

رییس خطوط قلع اندود و برش ناحیه سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با توجه به نیاز بازار و ضرورت پاسخگویی به تقاضای مشتریان و براساس سیاست‌های کلی شرکت مبنی بر تولید محصولات خاص و با ارزش افزوده بالاتر در سال‌های اخیر، سبد محصولات قلع اندود این شرکت دارای تنوع بیشتر شده و به سمت ورق با ضخامت کمتر واستحکام بیشتر سوق داده شده و دستیابی به تناژ‌های بالا را سخت کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار