برگزاری مسابقه فرهنگی در سروستان

مسابقه فرهنگی ویژه رمضان در شهرستان سروستان به شکل مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  خرمی مدیر کانون فرهنگی هنری سرو قامتان شهرستان سروستان با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رمضان در فضای مجازی، گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ  تا روز عید سعید فطر مهلت دارند.

او، بیان کرد: برنامه های فرهنگی ماه رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می شود که مسابقات فرهنگی نیز هر سال در سه مرحله بین نمازگزاران مسجد سرو توزیع می شد و برگزیدگان در بین نماز مغرب و عشا معرفی و تشویق می شدند که امسال با توجه به شرایط موجود به صوت مجازی برگزار می شود.

خرمی تصریح کرد: سوال ها در مرحله اول این مسابقه همزمان با نیمه اول ماه مبارک رمضان از سوی امام جماعت مسجد تهیه و با مشارکت کانون در فضای مجازی منتشر شد که تعداد زیادی از برادران و خواهران در این مسابقه شرکت کردند و از میان شرکت کنندگان  جواب های صحیح به قید قرعه انتخاب و به پنج نفر هدایای نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اهدا شد.

او، با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهدای مسجد سرو و حضرت رقیه (س) برگزار می شود، ادامه  داد: مرحله دوم این مسابقه در حال برگزاری بوده و تا عید سعید فطر مهلت شرکت در این مسابقه است که به پنج نفر از برگزیدگان در مرحله دوم نیز به قید قرعه هدیه نقدی ۵۰۰ هزار ریالی اهدا می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.