بازداشت سرکرده خطرناک داعش به دست نیرو‌های حفتر در لیبی

گروه موسوم به «ارتش ملی لیبی» به فرماندهی خلیفه حفتر اعلام کرد سرکرده داعش را که به وسیله ترکیه به خاک لیبی منتقل شده است، دستگیر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز عربی، احمد المسماری، سخنگوی نیرو‌های موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر که در شرق این کشور مستقر هستند با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود از بازداشت یک سرکرده خطرناک داعش در این کشور خبر داد.

او گفت: یکی از خطرناک‌ترین عناصر داعش  پس از انتقال به لیبی به کمک دستگاه اطلاعات ترکیه، به دست نیرو‌های ارتش در محور طرابلس بازداشت شد.

وی افزود: «محمد الرویضانی» ملقب به «أبوبکر الرویضانی» یکی از خطرناک‌ترین اعضای داعش در سوریه است که به کمک دستگاه اطلاعات ترکیه و به عنوان یکی از سرکرده‌های گروه «فیلق الشام» وارد خاک لیبی شده بود.

المسماری دستگیری این سرکرده تروریستی را دلیلی بر ارتباط میان رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و گروه تروریستی تکفیری داعش و دیگر گروه‌های افراطی و تندرو دانست. وی گفت: نیرو‌های ارتش ملی لیبی طی ۷۲ ساعت بیش از ۱۳ پهپاد ترکیه‌ای را سرنگون کردند.

در همین حال، دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به گروه‌های مخالف، از ورود کاروان جدید نیرو‌های سوری تحت حمایت ترکیه به لیبی طی چند ساعت گذشته خبر داد.

گفته شده ابوبکر الیویضانی سال ۲۰۱۴ به گروه تروریستی فیلق الشام پیوسته است و در استان حمص سوریه سکونت داشته است و پس از آموزش، در حملات ارتش ترکیه علیه کرد‌های شمال سوریه حضور داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اعدام در دیگ ذوب آهن
۱۵:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
این فرد باید در دیگ ذوب آهن به ارامی فرو رود تا ثانیه ثانیه های زجه زدن افرد بیگناه در جلو چشمانش نمایان شود.مرگ یکبار برای او کم است.باید زجر کش بشود.

اعدام این فرد باید تحقیر آمیز باشد تا درس عبرتی بشود برای دیگر فرماندهان داعش.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
امیدوارم تفکر داعش گونه خودت را زودتر کنار بگذاری و انسانی فکر کنی
آخرین اخبار