پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف بازسازی منازل روستایی

استاندار مرکزی از پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان روستایی و بازسازی ۹۵۰۰ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد.

پرداخت ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف بازسازی منازل روستاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی در بازدید از طرح‌های مسکن روستایی در شهرستان آشتیان گفت: با حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پرداخت تسهیلات کم بهره ۹۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان مرکزی در سال گذشته نوسازی و مقاوم سازی شده است.

او با اشاره به اهمیت مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها برای پیشگیری از خسارت در موقع وقوع حوادث پیش بینی نشده افزود: ۵۸۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف بازسازی و استحکام‌بخشی منازل روستایی در استان به متقاضیان روستایی پرداخت شده است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۰۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۴۰ هزار تن سیمان، هدیه مقام معظم رهبری نیز در سال گذشته برای جبران و ترمیم خسارت ناشی از سیل فروردین ماه سال ۹۸ صرف واحد‌های آسیب‌دیده از سیل شده است.

آقازاده تصریح کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی روستایی نقش مهمی در کاهش خسارت‌های ناشی از بلایای طبیعی دارد و امیدواریم با اقدامات پیش بینی شده بتوانیم به سطح قابل قبولی در استان مرکزی برسیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.