طراحی ظاهری گوشی +Galaxy Note 20 فاش شد

رندرهای +Galaxy Note 20 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شدند و طراحی ظاهری این گوشی را مشخص کردند.

اولین رندرهای +Galaxy Note 20 در فضای مجازی دیده شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته، اولین رندرهای CAD از مدل پایه پرچم‌دار آینده سامسونگ، Galaxy Note 20 در فضای مجازی منتشر شد و اکنون، زمان به رونمایی از رندرهای مدل‌های بهتر این گوشی یعنی +Galaxy Note 20 رسیده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده درباره سامسونگ و با توجه به رندرهای منتشر شده از +Galaxy Note 20، این گوشی به طور طبیعی از مدل معمولی خود بزرگ‌تر است. با این وجود، طراحی دوربین‌های آن کمی با مدل معمولی متفاوت است، اما هنوز مشخص نشده است که چه سنسورهایی برای این گوشی در نظر گرفته شده‌اند.


بیشتر بخوانید: معرفی Google Pixel 5 به تاخیر خواهد افتاد


سامسونگ +Galaxy Note 20 حدود ۱۶۶ میلی‌متر طول، ۷۷.۲ میلی‌متر عرض و ۷.۶ میلی‌متر ضخامت دارد که ضخامت آن همراه با دوربین به ۱۰.۷ میلی‌متر می‌رسد. این بدان معنا است که +Galaxy Note 20 نسبت به نسل قبلی خود، +Galaxy Note 10 بلندتر است در حالی که دیگر اندازه‌ها همان اندازه‌های نسل قبل است. طراحی جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ مانند نسل قبل دارای بالا و پایین مسطح و لبه‌های خمیده در پنل‌های عقبی و جلویی خود است.

اولین رندرهای +Galaxy Note 20 در فضای مجازی دیده شد  اولین رندرهای +Galaxy Note 20 در فضای مجازی دیده شد

پنل جلویی +Galaxy Note 20 دارای یک حفره پانچ در مرکز بالای صفحه نمایش است. دکمه پاور و دکمه‌های حجم صدا هم روی لبه راست گوشی قرار گرفته‌اند. اینگونه که نشان می‌دهد، قرار دادن این دکمه‌ها در سمت چپ لبه دستگاه روی Galaxy Note 10 چندان موفقیت‌آمیز نبوده است. همچنین با توجه به رندر‌های منتشر شده در فضای مجازی، به نظر می‌رسد که دکمه بیکسبی از طراحی گوشی‌های Galaxy Note برای همیشه حذف شده باشد.

اولین رندرهای +Galaxy Note 20 در فضای مجازی دیده شد  اولین رندرهای +Galaxy Note 20 در فضای مجازی دیده شد

تا به حال هیچ جزئیاتی از مشخصات پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر نشده، اما شایعه‌های منتشر شده درباره آن خبر از این می‌دهند که دوربین‌های +Galaxy Note 20 از هم‌خانواده‌های خود بهتر باشد. انتظار می‌رود که خانواده Galaxy Note 20 در ماه اوت معرفی شود و سامسونگ در نظر دارد این گوشی‌ها را به دلیل شرایط فعلی جهان از طریق یک مراسم آنلاین رونمایی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار