۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ خرداد)

فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، میزبان پنج گوشی از شرکت شیائومی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم برخی شایعات اساسی ظهور کردند که به ما امکان اضافه کردن دو گوشی هوشمند جدید به فهرست پرطرفدارترین‌ها را دادند. به نظر می‌رسد افراد بسیاری در دنیای فناوری به این دستگاه‌ها علاقه نشان داده‌اند.

در هفته جاری یکی از گوشی‌های ویوو در صدر فهرست ما قرار گرفته است. این گوشی vivo X50 است که با موفقیت به محض ورود به فهرست در بالاترین جایگاه نشسته است. در مقام سوم نیز گوشی گلکسی نوت ۲۰ پلاس قرار دارد. این در حالی است که هیچ کدام از این دو گوشی به طور رسمی معرفی نشده‌اند و تنها شایعاتی از آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

در بین این دو دستگاه یک گوشی دیگر از سامسونگ وجود دارد. این تلفن هوشمند گلکسی A51 نام دارد که یک جایگزین شایسته و مناسب برای نسل پیشین خود یعنی گلکسی A50 است. اکنون مدت زمان زیادی است که این گوشی در فهرست پرطرفدارترین‌های ما قرار دارد.

پس از این سه دستگاه، پنج گوشی از خانواده شیائومی فهرست ما را ادامه می‌دهند. ردمی نوت 9S اکنون مقام چهارم را بار دیگر به دست آورده و این در حالی است که Poco F2 Pro به جایگاه پنجم تنزل یافته است. ردمی نوت ۸ پرو، نوت ۱۰ و نوت ۸ سه جایگاه بعدی را از آن خود کرده‌اند.

نسخه جدید آیفون SE اپل هنوز در مقام نهم است. جایگاه آخر نیز به پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی S8 می‌رسد.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۹ اردیبهشت)


گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

در هفته جاری ما با برترین گوشی هفت روز پیش خداحافظی می‌کنیم. این دستگاه Galaxy A Quantum بود. همچنین دو گوشی دیگر که شایعه‌های آن‌ها منتشر شده بود و به این دلیل در فهرست ما وجود داشتند نیز از فهرست حذف شده‌اند. این دو دستگاه آیفون ۱۲ پرو مکس و نوکیا 9.3 PureView هستند.

در ادامه فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته جاری را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ خرداد)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۵ خرداد)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۹
A51 عالیه
آخرین اخبار