مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران خبر داد؛

بهسازی پیاده رو‌های خیابان کریمخان زند با روش‌های نوین اجرایی

غمخوار از بهره گیری از روش‌های نوین اجرایی برای بهسازی و احداث پیاده روها و مسیرهای دوچرخه خیابان کریمخان زند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: فاز نخست عملیات اجرای بتن روسازی در مسیر دوچرخه ضلع شمال محور کریمخان، با توجه به تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از روش‌های نوآورانه و بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، با استفاده از نمونه بتن ساخته شده با تکنولوژی جدید در حال انجام است.

وی استفاده از روش‌های نوین در اجرای بتن روسازی را سبب افزایش مقاومت خمشی و سایشی دانست و یادآور شد: مسیر دوچرخه سواری ضلع شمال خیابان کریمخان با استفاده از همین روش اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه عملیات بهسازی مسیر‌های پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در دو ضلع شمالی و جنوبی محور کریمخان از خیابان حافظ تا میدان ولیعصر (عج) در اولویت کاری این سازمان است، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها و ملاحظات بهداشتی و ایمنی ادامه دارد.

گفتنی است بخشی از فاز نخست پروژه بهسازی مسیر‌های پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه خیابان کریمخان در ضلع جنوب این محور حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان مفتح به طور کامل به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار