تعیین تکلیف مالکیت انبار هلال احمر در ساوجبلاغ

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: به زودی موانع حقوقی انبار پشتیبانی و لجستیک امدادی هیو در شهرستان ساوجبلاغ رفع خواهد شد.

بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از انبارهای هلال احمر استان البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از انبار دپو کالای هلال احمر در شهرستان ساوجبلاغ گفت: چندین سال است که مشکل مالکیت این انبار بین کارخانه سیمان آبیک و جمعیت هلال احمر وجود دارد که با توجه به پادرمیانی استانداری در این زمینه کارهایی انجام شد ولی نتیجه نهایی حاصل نشده و هیچ کدام از همکاران ما نمی توانستند اقلام امدادی مورد نیاز منطقه را وارد این انبارها کنند.

او افزود: با توجه به جایگاه استراتژیک این پایگاه و دسترسی راحت به اتوبان‌هایی که در اطراف آن وجود دارد و پشتیبانی خوبی که می‌تواند انجام دهد، ظرف ۱۰ روز آینده جلسه‌ای را با مدیرعامل شستا و استاندار البرز خواهیم داشت تا بتوانیم با پرداخت مطالبات کارخانه سیمان آبیک که در این مدت صبورانه با جمعیت هلال احمر همکاری کرده‌، مشکل به‌وجود آمده را حل و فصل کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به عام المنفعه بودن جمعیت هلال احمر و خدمات ارزنده ای که در سطح کشور هنگام بحران داشته حل و فصل مشکل مالکیت انبار هیو در روند رو به رشد خدمات رسانی به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

همتی افزود: امیدواریم در روزهای آینده با پرداخت مطالباتی که سیمان آبیک از جمعیت هلال احمر دارد و حمایت‌هایی که استاندار استان البرز خواهند داشت این قضیه که بیش از یک دهه  به طول انجامیده مرتفع شود و مردم بتوانند از خدمات هلال احمر بهتر از گذشته استفاده کنند.

علی اصغر گرشاسبی، مدیرعامل شرکت سیمان آبیک نیز گفت: مالکیت انبار هیو با شرکت سیمان آبیک است که سال ۸۱ به مدت ۵ سال، سازمان هلال احمر آن‌را اجاره کرد اما تا سال ۸۶ هیچ اجاره‌ای پرداخت نشد و همان‌گونه بلاتکلیف ماند.

او افزود: بالاخره سال ۹۰ با ورود دستگاه قضا، حکم تخلیه انبار صادر و لازم الاجرا شد.

گرشاسبی گفت: شرکت سیمان آبیک وابسته به سازمان تامین اجتماعی و همچون سازمان هلال احمر عام المنفعه است.

او افزود: این واحد به عنوان یک پایگاه اصلی در سطح منطقه بوده  و با توجه موقعیت استراتژیک خود برای هلال احمر اهمیت دارد اما علی‌رغم این مسئله، در سال های گذشته با وجود این‌که رفع و رجوع مشکل پیش‌آمده چندان هم دشوار نبوده هیچ یک از مسئولان در راستای حل این مشکل اقدام نکرده‌اند و موضوع بلاتکلیف مانده است.

گرشاسبی با بیان این که ما به‌منظور حفظ منافع بیمه‌گذاران موظف بودیم که حق سازمان تامین اجتماعی را مطالبه کنیم، گفت: با توجه به حمایت ویژه استاندار البرز و رئیس جمعیت هلال احمر امیدوار هستیم در آینده نزدیک مشکل انبار هیو حل شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.