پویش دست_ یار هلال احمر، پویشی برای جمع آوری کفاره روزه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: جمعیت هلال احمر با راه اندازی پویش دست_یار وجوه کفاره روزه را اخذ و به حساب خانوار‌های آسیب پذیر واریز می کند.

سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با تاکید بر تخصیص مناسب وجوه کفاره روزه هموطنان به نیازمندان‌ واقعی و افراد بی بضاعت گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی وزارت رفاه شرایطی را فراهم آورده تا مبلغ کفاره هموطنان از طریق پویش دست_یار به کارت بانکی سرپرستان خانوار خانواده‌های آسیب پذیر واریز شود.

او افزود: خانواده‌های آسیب پذیر که مبالغ به حساب آن‌ها واریز می‌شود، به دلیل این که طبق فتوای اغلب مراجع، مبلغ کفاره صرفا باید در زمینه خرید نان (قوت غالب) هزینه شود، با این مبلغ صرفا می‌توانند از دستگاه پوز نانوایی‌ها نان خریداری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج پایبندی به احکام اسلامی، ترویج نوعدوستی و آگاهی در خصوص مسئولیت اجتماعی تک تک افراد در قبال نیازمندان را از اهداف اجرای طرح عنوان کرد گفت: هموطنان می‌ توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۱۲* وجوه کفاره خود را به صورت آنی و لحظه ای پرداخت کنند.

او افزود: هموطنان همچنین می توانند وجوه کفاره روزه قضای خود را به کارت جمعیت هلال احمر به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ واریز کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.