ایجاد سامانه‌های آموزش مجازی قرآن در استان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: سامانه سماوات و مدیریت آموزش الکترونیکی، جهت آموزش از راه دور در ماه رمضان راه اندازی شد.

سلمانی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: در قالب این رزمایش ۵۰ موسسه قرآنی استان با همکاری بنیاد علوی تهران کمک‌های خود را به نیازمندان اعطا کردند.

او با اشاره به اینکه پویش ملی مجازی ستاره باران از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام رمضان در استان برگزار شد. افزود: در این پویش که با شعار «هر خانه ایرانی، یک جلسه قرآنی» برگزار شد، به خانواده‌های برگزیده جوایزی اعطا شد.

سلمانی گفت: در ماه رمضان، دو سامانه آموزش آنلاین و آفلاین قرآن راه اندازی شد که سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی، به دلیل تعطیلی مراکز قرآنی در دوران کرونا و با هدف آموزش آنلاین موسسات قرآنی تعطیل شده به بهره برداری رسید.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان همچنین سامانه سماوات را به عنوان ابزاری مهم در جهت آموزش آفلاین قرآن برشمرد و گفت: این سامانه از طریق فایل‌های صوتی و تصویری در زمینه‌های مختلف قرآنی، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

سلمانی از شبکه سازی فعالان قرآنی در استان خبر داد و گفت: این برنامه جهت اطلاع رسانی بهتر برنامه‌های قرآنی انجام شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.